• ÇERKEŞ BETON
  • MFA GRUP
HABERLER
Yayınlanma : 09 Haziran 2019 13:44

Başkan Öztürk Hışhış Suyu'nu İlçeye Kazandıracak

Başkan Öztürk Hışhış Suyu'nu İlçeye Kazandıracak

Çankırı’nın Ilgaz İlçesinde Hışhış suyunun ilçeye kazandırılması için kazı çalışmaları başlatıldı.

PİRİNCİ

Ilgaz Belediye Başkanı Mehmed Öztürk geçtiğimiz günlerde muhtarlarla bir araya gelerek Hışhış suyunun ilçeye kazandırılması için ilk adımı attı. Kazı çalışmaları ilk olarak Yavuz mahallesinde başlatıldı.

POLAT KARDEŞLER İNŞAAT

Tüm mahallelerin Hışhış suyuyla buluşacağı müjdesini veren Ilgaz Belediye Başkanı Mehmed Öztürk yaptığı açıklamada: Geçtiğimiz günlerde değerli muhtarlarımız ile toplantısını yaptığımız Hışhış Suyu'nun mahallelerimize gelmesi için çalışmalarımızı başlattık. Bu kapsamdaki çalışmalarımıza ilk olarak ilçemiz Yavuz Mahallesi'nden başladık. Hayırlı olsun.” dedi.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.