ÇERKEŞ'TE AŞURE BEREKETİ VE EĞLENCE BİR ARADA YAŞANDI
Çerkeş Gençlik Merkezi, Muharrem ayı dolayısıyla Kent Meydanı'nda vatandaşlara aşure ikramında bulundu. Birlik, beraberlik ve paylaşmanın simgesi olan aşure etkinliği, Çerkeş halkından yoğun ilgi gördü.
Etkinlik kapsamında gönüllü gençlerin desteğiyle yüzlerce vatandaşa aşure dağıtılırken, meydanda kurulan çeşitli oyun ve etkinlik parkurları da gün boyu büyük ilgi gördü. Çocuklardan gençlere, yetişkinlerden yaşlılara kadar her yaştan vatandaş etkinlik alanında keyifli vakit geçirme fırsatı buldu.

Gönüllü gençlerin özverili çalışmalarıyla gerçekleştirilen program, hem paylaşma kültürünü yaşattı hem de farklı yaş gruplarını aynı ortamda buluşturdu. Vatandaşlar aşure ikramı ve düzenlenen etkinliklerden duydukları memnuniyeti dile getirerek Çerkeş Gençlik Merkezi ve gönüllü gençlere teşekkür etti.
Çerkeş Gençlik Merkezi yetkilileri, gençlerin sosyal, kültürel ve gönüllülük faaliyetlerine katılımını artırmaya yönelik çalışmaların devam edeceğini belirterek, toplumun her kesimine hitap eden etkinliklerle vatandaşlarla buluşmayı sürdüreceklerini ifade etti.






