KAYMAKAM BULGURLU ALKIŞLARLA YENİ GÖREV YERİNE UĞURLANDI
Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile Ankara Vali Yardımcılığı görevine atanan Çerkeş Kaymakamı Emir Osman Bulgurlu, yaklaşık beş yıldır başarıyla yürüttüğü görevinden ayrıldı.
Hükümet Konağı önünde gerçekleştirilen uğurlama törenine protokol üyeleri ve vatandaşlar katıldı. İlçedeki hizmet süresi boyunca toplumun her kesimiyle kurduğu güçlü iletişimle tanınan Kaymakam Bulgurlu, tören alanındaki katılımcılarla tek tek vedalaşarak helalleşti.

Fahri hemşerimiz Bulgurlu, "Yaklaşık beş yıldır görev yapmaktan onur duyduğum Çerkeş'ten bugün itibarıyla ayrılıyorum. Bu süreçte birlikte güzel işlere imza attık. Ankara'da her zaman bir kapınızın olduğunu bilmenizi isterim. Bizden yana hakkımız helaldir, sizler de hakkınızı helal edin." dedi.
Program sonunda, ilçe protokolü ve vatandaşların alkışları eşliğinde Ankara'ya uğurlandı.






